Kiedy pomyślałam o zrobieniu takiej sałatki, to w mojej głowie wyglądała ona nieco inaczej. Użyte zostały 3 składniki, a na talerzu miały wyjść 3 okręgi. Zaczynając od zewnątrz - zielony z sałaty, pomarańczowy z marchewki i w samym środku jabłko. Wyszło natomiast coś w rodzaju piramidki, czy trzywarstwowego kopczyka.

Przygotowanie jest szalenie proste, a uczucie sytości utrzymuje się długo.

Sałata masłowa z marchewką i jabłkiem - przepis

Składniki na jedną osobę

  • pół główki sałaty masłowej
  • 1 marchewka
  • 1 jabłko
  • zioła prowansalskie
  • cynamon
  • sól himalajska
  • pół cytryny

Wszystkie składniki wypłukać, marchewkę obrać. Bezpośrednio na talerz rwać liście sałaty masłowej. Skropić lekko sokiem z cytryny , oprószyć solą himalajską i ziołami prowansalskimi. Na sałacie ułożyć startą marchewkę i również skropić sokiem z cytryny i oprószyć solą himalajską. Ostatnia warstwa to jabłko starte razem ze skórką - skropione sokiem z cytryny i oprószone lekko cynamonem.

Zapisz się na detoks jesienny - Wypełnij formularz poniżej

W podziękowaniu za zapis otrzymasz ode mnie krótki raport pod tytułem: "Najlepsze zioła oczyszczające organizm". I w odpowiednim momencie będę mogła poinformować Ciebie, kiedy planuję kolejne oczyszczanie organizmu, żebyś mogła mi towarzyszyć.

Zgadzam się z Polityką Prywatności
sałata masłowa z marchewką i jabłkiem