Jak wiele kobiet tak i ja pragnę mieć zgrabną sylwetkę, jędrne ciało. Chcę być szczupła i atrakcyjna.
Nie jestem gruba. Moim celem jest zrzucenie zaledwie kilku kilogramów i zadbanie o wyrzeźbienie figury.

Moje wymiary:
wzrost: 173 cm
waga: 67 kg
BMI: 22,4 (czyli w normie)



obwód piersi: 98 cm
obwód talii: 74,5 cm
obwód brzucha: 86 cm
obwód bioder (a właściwie pupa): 100 cm
obwód uda: 59 cm


Wiem już na czym stoję. Jaki mam cel? Chcę schudnąć 5 kg do wagi sprzed dwóch lat. Zależy mi na tym, żeby nie zgubić piersi, ale za to zmniejszyć wszystko to, co jest pod nimi :) Dlatego też muszę wykonywać takie ćwiczenia, które pozwolą mi poprawić kształt biustu, ujędrnić go, bez uszczerbku na jego rozmiarze, a jednocześnie pozwolą na pozbycie się brzucha i wyszczuplenie pośladków oraz ud. O moich ćwiczeniach jeszcze napiszę innym razem. O diecie także.