Po wczorajszym śniadaniu, na które był koktajl z selera naciowego z jabłkiem i pomarańczą wybrałam się na długi spacer połączony z zakupami. Na obiad miał być barszcz, ale wróciłam na tyle późno i byłam tak głodna, że nie miałam siły i czasu, żeby czekać, aż barszcz się ugotuje.

Zatem na szybkie wypełnienie brzucha powstał kolejny tego dnia zielony koktajl. Dzięki dodatkowi brokuła oraz kiwi jeszcze bardziej zielony niż dwa poprzednie.

Koktajl z selera naciowego - przepis

  • 2 łodygi selera naciowego
  • 4 duże różyczki brokuła (u mnie mrożony)
  • 2 kiwi
  • 1 jabłko ze skórką
  • 1 pomarańcza
  • 2 szklanki wody

Pomarańczę obrać ze skórki, kiwi przekroić na połówki i wydrążyć łyżeczką owoc ze skórki. Pozostałe składniki umyć i pokroić na mniejsze kawałki. Wrzucić do blendera, dodać wodę i zmiksować. Jak zawsze wypić tuż po przygotowaniu zanim cenne witaminy, minerały i enzymy ulegną degradacji.

Z podanej porcji wyszedł 1l zielonego koktajlu.

koktajl z selera naciowego z jabłkiem i pomarańczą

Sprawdź także inne przepisy na zdrowe koktajle.

Zapisz się na detoks jesienny - Wypełnij formularz poniżej

W podziękowaniu za zapis otrzymasz ode mnie krótki raport pod tytułem: "Najlepsze zioła oczyszczające organizm". I w odpowiednim momencie będę mogła poinformować Ciebie, kiedy planuję kolejne oczyszczanie organizmu, żebyś mogła mi towarzyszyć.

Zgadzam się z Polityką Prywatności