Nauczona doświadczeniem poprzedniego koktajlu tym razem użyłam zdecydowanie mniej łodyg selera naciowego - 4 sztuki.

Ten koktajl zrobiłam wczoraj na śniadanie. Porcja dla dwóch osób. Wyszło mniej gęste niż poprzednio i łatwiejsze do picia. A tym samym nieco mniej sycące, chociaż i tak wytrzymałam do kolejnego posiłku ok 3 godziny.

Koktajl z selera naciowego - przepis

  • 4 łodygi selera naciowego
  • 2 jabłka ze skórką
  • 1 pomarańcza
  • 2 szklanki wody

Pomarańczę obrać ze skórki, wszystkie składniki umyć i pokroić na mniejsze kawałki. Wrzucić do blendera, dodać wodę i zmiksować. Podawać zaraz po przygotowaniu zanim cenne witaminy, minerały i enzymy ulegną degradacji.

koktajl z selera naciowego z jabłkiem i pomarańczą

Sprawdź także inne przepisy na zdrowe koktajle.

Zapisz się na detoks jesienny - Wypełnij formularz poniżej

W podziękowaniu za zapis otrzymasz ode mnie krótki raport pod tytułem: "Najlepsze zioła oczyszczające organizm". I w odpowiednim momencie będę mogła poinformować Ciebie, kiedy planuję kolejne oczyszczanie organizmu, żebyś mogła mi towarzyszyć.

Zgadzam się z Polityką Prywatności