Seler naciowy to doskonałe warzywo zarówno na odchudzanie jak i na oczyszczenie organizmu z toksyn. Zawiera jedynie 13 kcal na 100g. Kochają go gwiazdy i pokochałam go także ja, choć nie była to miłość od pierwszego schrupania. Seler naciowy ma dość specyficzny smak, jednak po kilku próbach można go docenić, a nawet polubić. Zielony koktajl z udziałem selera naciowego to doskonały pomysł na pierwsze lub drugie śniadanie. Ten, który dziś przygotowałam o dziwo nasycił mnie na kilka godzin. Świetnie wpływa na przemianę materii i usuwanie toksycznych produktów jej przemiany. Teraz, kiedy trwa moja dieta na oczyszczenie organizmu z pewnością będę go co kilka dni wykorzystywać.

Koktajl z selera naciowego - składniki

  • seler naciowy - u mnie ok 14 łodyg
  • 1 jabłko ze skórką
  • sok z połowy cytryny
  • kawałek cukinii (ok 10cm)
  • szczypta imbiru
  • 2 szklanki wody

Z podanych ilości przygotowałam koktajl dla dwóch osób (wyszło nieco ponad 0,5l na osobę). Wyszedł dość mocno gęsty i sycący. Chyba przesadziłam z ilością selera. Można dodać go mniej lub też zwiększyć ilość wody, jeśli chcemy poczęstować większą ilość osób.


Koktajl z selera naciowego - przygotowanie

Przygotowanie jest niezwykle proste, jak to w przypadku wszystkich koktajli bywa.

Składniki trzeba umyć, pokroić na mniejsze kawałki, wrzucić wszystkie razem do blendera i zmiksować.

Spożywać tuż po przyrządzeniu, żeby zawarte w koktajlu witaminy i enzymy nie zdążyły zginąć.

Wkrótce także inne przepisy na zdrowe koktajle.

Zapisz się na detoks jesienny - Wypełnij formularz poniżej

W podziękowaniu za zapis otrzymasz ode mnie krótki raport pod tytułem: "Najlepsze zioła oczyszczające organizm". I w odpowiednim momencie będę mogła poinformować Ciebie, kiedy planuję kolejne oczyszczanie organizmu, żebyś mogła mi towarzyszyć.

Zgadzam się z Polityką Prywatności